Regulamin Klubowych
Mistrzostw Polski 2007
I. ZAŁOŻENIA ORGANIZACYJNE
1. Prawo udziału w II Klubowych Mistrzostwach Polski w Scrabble (KMP 2007) mają drużyny, które zgłoszą swój akces do KMP 2007 do 26 maja 2007 r. i reprezentują kluby wpisane do rejestru klubów PFS (w dniu zgłoszenia)
2. Warunkiem reprezentowania drużyny przez gracza jest:
- dla klubów prowadzących listę rankingową: figurowanie na prowadzonej przez klub zasadniczej liście rankingowej (nie w poczekalni)
- dla klubów nieprowadzących listy rankingowej: zawodnik musi zamieszkiwać miejscowość, w której zarejestrowany jest klub, a jego obecność, na co najmniej trzech spotkaniach w ciągu ostatniego półrocza, musi być potwierdzona przez osobę opiekującą się klubem.
Zawodnik może reprezentować tylko ten klub, w którym rozegrał najwięcej gier w ciągu ostatnich 12 miesięcy (od czasu ostatnich KMP)
3. Każdy klub może wystawić jedną drużynę. Drużyna składa się z czterech lub pięciu graczy (jednocześnie może grać tylko czterech). W przypadku drużyn pięcioosobowych każdorazowa zmiana zawodnika wymaga poinformowania sędziego przed rozstawieniem do następnej rundy.
5. KMP 2007 odbędą się w Wałczu, w dniach 8–10 czerwca 2007.
6. Organizatorem II KMP 2007 jest Gimnazjum nr 2 w Wałczu (reprezentowane przez Panią Jolantę
Chłopińską), a współorganizatorem – Polska Federacja Scrabble.
7. Organizatorzy wyznaczą osobę pełniącą obowiązki Sędziego Głównego.
8. Wpisowe do KMP 2007 wynosi:
- 30 zł – członkowie Polskiej Federacji Scrabble
- 45 zł – pozostałe osoby
II. ZAŁOŻENIA SPORTOWE
· runda 1 i 2: 8 czerwca br. ( 8 gier od 10 do 19)
· runda 3 i 4: 9 czerwca br. (8 gier od 10 do 19)
· runda 5: 10 czerwca br. (4 gry od 10 do 14)
· liczby punktów meczowch
· liczby dużych punktów – zwycięstw indywidualnych
· liczby małych punktów zdobytych przez wszystkich graczy jednej drużyny
· losowania
III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W KMP 2007 obowiązują wszystkie zasady stosowane na turniejach PFS w 2007 roku.
2. Interpretacja niniejszego regulaminu należy do sędziego KMP 2007.
3. Wszystkie sprawy sporne, wynikłe w trakcie turnieju (również nieobjęte niniejszym regulaminem) rozstrzyga sędzia główny, o ile Regulamin Turniejowy nie stanowi inaczej.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem uchwalenia.